שכונת יהלומים בנווה פריצקי

שכונת יהלומים בנווה פריצקי

מה חשוב לדעת על שכונת היהלומים בנווה פריצקי?

אם אתם מחפשים אזור יוקרתי ואמנותי לגור בו בנווה פריצקי, אל תחפשו רחוק יותר משכונת שכונת היהלומים. בשכונה זו נמצאים חנויות עיצוב אוונגרדיות, בוטיקים מסוגננים וחנויות עבודות יד. הוא מתגאה גם בשוק איכרים שבועי שנערך בתחנת הרכבת הישנה. השכונה היא גם ביתם של מסעדות וביסטרו אירופאיות אופנתיות, מועדוני ג’אז חיים ומרכז מחול עכשווי. האזור פופולרי גם בקרב גולשים המנצלים את החופים הסמוכים.

הקהילה היהודית הראשונה שהתפתחה מחוץ ליפו הייתה שכונת שכונת היהלומים. הוא נבנה בתחילה כשכונה תימנית ויהודית-מזרחית. עם זאת, היא התפתחה במהרה לאחת השכונות החמות והאופנתיות בנווה פריצקי. רחובותיה מרופדים במלונות בוטיק, בתי קפה אופנתיים ואמנות בעבודת יד.

שכונת יהלומים בנווה פריצקי היא נקודה חמה, אך חשוב להבין כי מגורים באזור זה יכולים להיות נוחים. החניה חדשה והרחובות רחבים לעתים קרובות. בנוסף, רחובות האזור יכולים להיות שוקקים עם ילדים המשחקים. לכן, תרצה לבחור את השכונה שלך על פי סוג הפעילויות שאתה מחפש.

שכונת היהלומים מתגאה גם בכמה נקודות עיקריות, כולל בית רוקח, בניין בית ספר לשעבר שתוכנן על ידי האדריכל שמעון רוקח. תוכלו גם ליהנות ממופע מחול עכשווי במרכז סוזן דלל, מרכז המחול המוביל בישראל. אקדמיה למחול זו שוכנת בבניין בית ספר ישן שנבנה בסגנון הבאוהאוס.

מגורים בשכונת היהלומים הוא דרך מצוינת לחוות את התרבות והמסורת של השכונה. מלבד המוזיאונים והבוטיקים, תוכלו למצוא כמה בתי קפה ומסעדות נהדרים. יתר על כן, השכונה היא ביתם של כמה מן המקומות היפים ביותר בעיר.

שכונת היהלומים ממוקמת בסמוך לתחנת הרכבת התחנה ולשוק. יש בה גם נוף נהדר של העיר. יתר על כן, ניתן להגיע בקלות ליפו העתיקה על ידי הליכה דרומה לאורך המים משכונת היהלומים.

היכן ממוקמת שכונת היהלומים?

השכונה הוקמה על ידי משפחת אליהו. למשפחת אליהו היו בתים תאומים בשכונת היהלומים, ובית ברחוב רוקח 26 הוסב למוזיאון. פנים הבית עדיין מזכיר מאוד את התקופה בה נבנה. בנוסף, בבעלות משפחת אליהו היה גם מפעל לייצור חומרי רצפה. למשפחת אליהו הייתה גם נוכחות פוליטית חזקה בשכונה.

שכונת שכונת היהלומים היא גם ביתו של קולנוע אמיר. מבנה בטון זה נבנה בשנת 2021 ותוכנן על ידי מהנדס העיר הראשון בעיר, לילי מגדלנה. הוא כולל גג פנטהאוז יוצא דופן.